Belangrijke informatie over onze diensten | BigGreenSmile.nl

Belangrijke informatie over onze diensten

Belangrijke informatie over onze diensten tijdens het Coronavirus kan je hier terugvinden.

Allereerst hopen we dat jij, collega's en dierbaren in goede gezondheid zijn. Zoals altijd zijn we er voor jou, maar door de uitzonderlijke situatie is onze service op dit moment vertraagd. We hebben hieronder een aantal antwoorden samengesteld om je vragen te beantwoorden.

Hoe lang duurt het vooraleer mijn pakje bezorgd wordt?

Door een ongekende stijging in de vraag naar onze producten, kan de verzending van je pakje iets langer duren dan je van ons gewend bent. Onze collega’s in het magazijn doen hun uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te versturen. 

In het winkelmandje kan je nagaan wat de ingeschatte verzend- en bezorgdatum is.

Hoe gebeurt de bezorging?

PostNL bezorgers doen er alles aan om het contact te minimaliseren. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot jij deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra jij opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

Voor contactloze bezorging van post of pakketten waarvoor moet worden getekend, vraagt PostNL een geldig legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan de bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van je pakket.

Kan mijn pakje nog steeds aan een afhaalpunt bezorgd worden?

Dat is zeker mogelijk. Enkel de afhaalpunten in België hebben we tijdelijk uitgeschakeld.

Hoe gaan jullie om met hygiëne?

Onze topprioriteit de gezondheid en veiligheid van onze klanten, medewerkers en partners. Onze medewerkers in het magazijn houden de aanbevolen afstand. We werken met een beperkt team in verschillende shiften om deze afstand te kunnen garanderen. De procedures voor het wassen van de handen worden nauw opgevolgd en alle magazijn medewerkers hebben hand sanitisers ter beschikking.

In welke landen bezorgen jullie?

Het sluiten van grenzen heeft op dit ogenblik geen impact op het versturen van pakketten. We blijven dus nog steeds pakketjes bezorgen in Nederland, België en Luxemburg.

Hebben jullie voldoende voorraad?

Gezien het toegenomen volume in bestellingen en de voorraadtekorten bij onze leveranciers, hebben we helaas te maken met hogere volumes van producten (antibacteriële handzeep en toiletpapier) die tijdelijk niet op voorraad zijn. We doen uiteraard alles wat we kunnen om onze voorraad zo snel mogelijk bij te vullen. Wil je op de hoogte gebracht worden als een product terug beschikbaar is, klik dan op de product pagina op het envelopje onder 'Uitverkocht'.

Wat doen jullie om hamsteren te voorkomen?

Op enkele producten zoals toiletpapier en hand sanitizer hebben we een maximum ingesteld van 2 items per bestelling. Dit doen we om de solidariteit in de hand te werken en ervoor te zorgen dat iedereen deze producten kan bestellen.

Ik kan jullie via telefoon moeilijk bereiken.

We ontvangen een groot aantal vragen en zullen al je berichten beantwoorden, maar help ons alstublieft door geduldig te zijn. We geven voorrang aan vragen die per e-mail worden ontvangen, dus neem contact met ons op via [email protected]

Bedankt voor je geduld en blijf veilig.

Team BigGreenSmile

Wij gebruiken cookies om het winkelen gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Lees er meer over
x
Mis onze speciale aanbiedingen niet!

Wil je op de hoogte blijven van onze promoties en nieuwigheden, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

En natuurlijk kun je ook altijd weer uitschrijven

Oeps, er is een probleem met je e-mail adres.

Dankjewel Ingeschreven op onze nieuwsbrief? Verwacht dan binnenkort een e-mail van ons. Niets ontvangen, controleer ook je spam folder.

Welkom op BigGreenSmile!