
Heb je een brandende vraag over Big Green Smile vouchers, retourzendingen, aanbiedingen of iets heel anders? We hebben de meest voorkomende vragen hieronder beantwoord. Maar als je niet kunt vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op.
Je vouchers gebruiken
Hoe weet ik of ik nieuwe vouchers heb om te gebruiken?
Je vindt al je nieuwe vouchers in je accountgedeelte. Om er zeker van te zijn dat je nooit een aanbieding mist, kan je je aanmelden om je vouchers per e-mail te ontvangen.
Mijn voucher werkt niet. Help!
Je moet elke tegoedbon activeren door op de groene knop eronder te klikken. Vouchers kunnen alleen worden gebruikt voor dat specifieke product en ze kunnen maar één keer worden gebruikt. Ze hebben ook een vervaldatum. Als je nog steeds problemen hebt, neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik kiezen op welke producten ik korting krijg?
Op dit moment helaas niet, maar de vouchers worden voor je uitgekozen op basis van de producten die je eerder hebt bekeken of gekocht. Ze zijn dus bedoeld voor producten waarin je geïnteresseerd bent.
Ik heb een account geopend. Waarom zie ik geen vouchers?
We versturen je vouchers na je eerste bestelling. Daarna ontvang je elke maand nieuwe vouchers.
Producten
Hoe kan ik de ingrediënten van een product controleren voordat ik het koop?
Elke productpagina moet een ingrediëntenlijst bevatten. We hebben ook een lange lijst met verboden ingrediënten, wat ethisch winkelen een stuk makkelijker maakt.
Zijn al jullie producten wreedheidsvrij?
Ja. We hebben een strikt beleid ten aanzien van wreedheid, zowel voor de producten als voor de ingrediënten.
Zijn jullie producten geschikt voor vegetariërs?
De meeste van onze producten zijn geschikt voor vegetariërs, maar niet allemaal. Je kunt elke categorie filteren om alleen vegetarische of veganistische opties weer te geven door de relevante selectievakjes onder 'Criteria' aan te vinken.
Zijn jullie producten fairtrade?
We hebben een strikte gedragscode voor leveranciers en bieden honderden fairtrade producten aan. (In 2020 verkochten we 45.000 fairtrade producten.) Je kunt elke categorie filteren om alleen Fairtrade-gecertificeerde en andere fairtrade producten weer te geven door de relevante selectievakjes onder 'Criteria' aan te vinken.
Bestellingen
Hoeveel kost de levering en hoe lang duurt het?
We proberen de prijzen en levertijden zo beperkt mogelijk te houden. Lees onze bezorgpagina voor meer informatie.
Hoe retourneer ik een artikel?
Meer info over ons retourbeleid lees je hier.
Wat gebeurt er als een product defect is?
Aanvaard alsjeblief onze excuses. Als je een beschadigd, defect of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]
Om je gepast verder te kunnen helpen, vragen we steeds om foto’s door te sturen van de beschadigde doos (met zicht op het verzendlabel), alsook van de ontvangen inhoud en van alle beschadigde artikelen.