FAQ's - Big Green Deals

FAQ

Hieronder FAQ's over ons loyaliteitsprogramma Big Green Deals. 

Q1 Ik heb ervoor gekozen om geen mails van BGS te ontvangen. Hoe weet ik dat ik nieuwe vouchers heb?
A1 Al je nieuwe vouchers zijn te zien in je account. Vouchers die je in je e-mail krijgt, vergeet je misschien minder snel.

Q2 Kan ik mijn kortingscode gebruiken voor meerdere producten?
A2 Nee, de code is alleen geldig op 1 product.

Q3 Wat gebeurt er als mijn voucher niet werkt?
A3 Vouchers kunnen maar eenmaal gebruikt worden voor een specifiek product. Mocht je toch problemen mee hebben, stuur een mailtje naar onze klantendienst. Wij helpen graag.

Q4 Kan ik het product kiezen waarover ik een voucher ontvang?
A4 De vouchers zijn gebaseerd op je aankopen en worden gegenereerd door ons systeem.

Q5 Wat gebeurt er als het product van de voucher uitverkocht is?
A5 Neem contact op met onze klantendienst, wij kunnen nakijken wanneer het product terug op voorraad komt.

Q6 Kan ik het BigGreenSaving programma verlaten en ervoor zorgen dat ik geen e-mails meer ontvang?
A6Je kunt je ieder moment uitschrijven, geen probleem.

Q7 Ik heb een account geopened maar zie geen vouchers?
A7 Als je nog nooit bij ons besteld hebt met een account, staan er geen vouchers voor je klaar. Je krijgt vouchers op het moment dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt (met je account). Dan weten we ook wat je favoriete producten zijn. 

Mochten we vragen vergeten zijn, dan kun je ze vragen via [email protected]

Wij gebruiken cookies om het winkelen gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Lees er meer over